نمایشگاه R+T در اشتوتگارت به عنوان نمایشگاه پیشرو در جهان برای سایبان، سقف متحرک، پرده و کرکره‌های رول آپ، دروازه‌ها و سیستم‌های محافظت در برابر آفتاب شناخته می‌شود. این رویداد سه ساله خود را به عنوان یک نقطه ملاقات جهانی برای رهبران صنعت، مبتکران فناوری، گرایش‌ها و ذهن‌های خلاق تثبیت کرده است.

R+T در ۵ روز از دوشنبه، ۱۹ فوریه تا جمعه، ۲۳٫ فوریه ۲۰۲۴ در اشتوتگارت برگزار می شود.

غرفه داران از سراسر جهان از این فرصت برای ارائه آخرین محصولات و خدمات خود استفاده می کنند. بنابراین، نه تنها به عنوان ویترینی برای نوآوری های فعلی، بلکه به عنوان یک انکوباتور برای ایده ها و مشارکت های جدید در صنعت نیز عمل می کند.

نمایشگاه R+T به خاطر مخاطبان متنوع خود در سطح بین المللی مشهور است و آن را به یک مرکز شبکه محوری در صنعت تبدیل می کند. کارشناسان، تصمیم گیرندگان و متخصصان برای به دست آوردن بینش، به اشتراک گذاشتن دانش و ایجاد روابط تجاری بلندمدت همگرا می شوند.

یکی از ویژگی های بارز این نمایشگاه، گستره وسیع موضوعات آن است. این مجموعه طیف گسترده ای از محصولات و خدمات را پوشش می دهد، از راه حل های کرکره ای و دروازه ای سنتی گرفته تا فناوری های نوآورانه در حفاظت از آفتاب و اتوماسیون. بنابراین، نمایشگاه مروری جامع از چالش‌ها و فرصت‌های کنونی در صنعت ارائه می‌کند.

R+T در میدان های تجاری مدرن و به راحتی قابل دسترسی اشتوتگارت برگزار می شود که به دلیل زیرساخت های عالی خود شناخته شده است. این نمایشگاه با سالن های متعدد و فضاهای باز خود، شرایط ایده آلی را برای غرفه داران و بازدیدکنندگان فراهم می کند و ارائه انعطاف پذیر و موثر محصولات را تسهیل می کند.

  آلباتروس پرگولا در نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان رشت ۱۴۰۳

بلیت ورودی نمایشگاه R+T اشتوتگارت

محصولات آلباتروسمشاهده همه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *